Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 
Składanie zamówienia

Zamówienie można złożyć poprzez witrynę internetową
(sklep internetowy znajdujący się pod adresem: www.audiopioneer.pl)
24h na dobę / 7 dni w tygodniu
 
Każdy z Klientów mający dostęp do sieci internetowej ma możliwość dokonać zamówienia towaru pokonując zaledwie kilka kroków. Proces takich rezerwacji jest niesłychanie prosty, jak również bardzo bezpieczny i wygodny. Składając zamówienie w ten sposób nasz system prowadzi Klienta krok po kroku przez każdy etap zamówienia.
Każdy z produktów znajdujących się w ofercie naszego sklepu posiada swoją tzw. Kartę produktu - jest to nic innego, jak indywidualna strona danego urządzenia, do której dostajemy się poprzez kliknięcie w wybrany przez nas produkt.
Mając przed sobą kartę produktu po prawej stronie znajdujemy przycisk "Dodaj do koszyka", co automatycznie staje się pierwszym krokiem zamówienia i przenosi nas na kolejną podstronę - tzw. Koszyk.
 
Znajdując się w koszyku należy:
- wybrać metodę odbioru bądź dostawy oraz płatności (przesyłka kurierem  na wskazany adres, odbiór w wybranym Paczkomacie)
- wypełnić pola niezbędnych informacji (Dane do dokumentu sprzedaży / Dane do wysyłki)
- wpisać swoje sugestie i uwagi do zamówienia, jeśli istnieje taka potrzeba
- ostatni krok - potwierdzenie zamówienia


Dostawa



Zazwyczaj czas dostawy to 1 dzień roboczy, czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.
Niestety zdarzają się przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych niezależnych od nas przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy, dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany SMS-em z DHL numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Najlepszych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.
 
Sprawdź STATUS PRZESYŁKI DHL: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/
Uwaga: W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są w pierwszej kolejności do firm i urzędów (zazwyczaj do godziny 15:00). Jeśli w tych godzinach przebywa Pan/i w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy.







Paczkomaty 24/7  to system skrytek pocztowych
służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu 24/7 - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu 24/7 numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy. W przypadku braku odbioru przesyłki z Paczkomatu, zostanie ona przekazana do najbliższego oddziału firmy In Post i tam będzie oczekiwać na odbiór przez 11 dni. Staramy się, aby zamówione produkty zostały dostarczone w idealnym stanie. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, reklamacja może być zgłoszona już przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka. W tym celu pozostaw przesyłkę w Paczkomacie i wypełniaj polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Sprawdź STATUS PRZESYŁKI: http://www.paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke




Odbierając towar od przewoźnika luz z paczkomatu Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia integralności opakowania, jego fizycznego nienaruszenia i zawartości.
W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Audiopioneer.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta
W razie zauważenia szkody podczas odbioru z paczkomatu, proszę skorzystać z opcji ZWROT i skontaktować się z nami.


Koszty przesyłek

Przesyłka kurierska pobraniowa DHL ( z ubezpieczeniem): 25zł
Przesyłka kurierska po wpłacie na konto DHL  ( z ubezpieczeniem): 20zł
Przesyłka po wpłacie na konto do Paczkomatów In Post ( bez ubezpieczenia): 9-14zł ( w zależności od GABARYTU)

 

Przy opcji wysyłki za pobraniem na niektóre produkty wymaga jest wpłata zadatku ( produkty sprowadzane na zamówienie itp.), którego wielkość ustalana jest indywidualnie.
Dostawy produktów zamawianych w internetowym sklepie www.audiopioneer.pl realizowane są na terenie całego kraju, oraz za granicą ( w tym przypadku o ceny przesyłek zagranicznych należy zapytać przed złożeniem zamówienia). www.audiopioneer.pl realizuje dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej DPD.  Koszt dostawy pokrywa Kupujący. Wszystkie przesyłki wysyłane KURIEREM są ubezpieczone. Przesyłki Pocztowe pobraniowe są ubezpieczone, przy wpłacie na konto nie. Orientacyjna cena podana jest przy każdym produkcie.
Dzięki dobrze funkcjonującemu magazynowi możemy zapewnić wysoką jakość usług związanych z dostawą zamówionego towaru. Każda przesyłka w naszym magazynie jest solidnie pakowana i zabezpieczana, a następnie kontrolowana . Dzięki temu znacznie redukujemy liczbę potencjalnych pomyłek. Co więcej, paczka jest oklejana taśmą, która służy jako plomba przesyłki.
Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
Odbierając towar Nabywca jest bezwzględnie zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń transportowych lub niezgodności z zamówieniem Nabywca zobowiązany jest do spisania w obecności kuriera Protokołu uszkodzeń lub Protokołu niezgodności.


Płatność przelewem

41 1050 1298 1000 0090 3127 3155 ING Bank Śląski

 

Dane potrzebne do wykonania przelewu:

STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o

 

W  tytule przelewu proszę wpisać koniecznie numer zamówienia internetowego.
 
Dzięki temu będziemy mogli  zidentyfikować przelew. Bez numeru zamówienia  w tytule przelewu czas realizacji ulegnie wydłużeniu.
 
W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia również może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.


Statusy dostępności produktu

- DOSTĘPNY- oznacza że dany produkt znajduje się w magazynie sklepu lub na magazynie centralnym -okres oczekiwania to 1-6 dni roboczych.
     
- ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ- przed złożeniem zamówienia należy zapytać o czas realizacji zamówienia, dla większości produktów wynosi on od 2 do 10 dni roboczych, aczkolwiek może on ulec wydłużeniu spowodowane to może być chwilowym brakiem towaru u dostawcy.
  
-  BRAK- oznacza ze w chwili obecnej produkt nie znajduję się na magazynie centralnym sklepu ani u dostawcy.
 
Sklep www.audiopioneer.pl zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.


Dowody zakupu

Paragon / Faktura VAT
Na wszystkie zakupione towary w sklepie Audiopioneer.pl wystawiamy dowody zakupu oraz na życzenie Klienta Faktury VAT. Dokumenty te drukowane są bezpośrednio przy sprzedaży. Sprzedaż detaliczna na osobę prywatną jest również objęta wydrukiem paragonu fiskalnego. Dowód zakupu towaru jest ponadto ważnym elementem wpływającym na procesy gwarancyjne i reklamacyjne zakupionych sprzętów. Szczególną uwagę na ten fakt należy zwrócić w momencie, gdy kupowany jest produkt marki nie udzielającej kart gwarancyjnych. W takim przypadku dowód zakupu staje się automatycznie kartą gwarancyjną zakupionego urządzenia i obowiązuje przez cały okres gwarancyjny. Dowody zakupu ( paragony & FV) wkładane są do foliowych koszulek naklejanych na paczkę wraz z listem przewozowym lub wysyłane są w formie elektroniczej na adres mailowy podany w zamówieniu.


Dodatkowe informacje:

Czy mogę zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny?
 
Zgodnie z Ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Kupujący może zrezygnować, w drodze odstąpienia od umowy, z towaru zakupionego w www.audiopioneer.pl bez podania przyczyny składając na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki, oraz zgłaszając  zamiar odstąpienia od umowy.
Zwracany towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. Klient ma prawo zapoznać się z towarem, w szczególności sprawdzić jego funkcjonalność, jednak nie wykraczając poza granice zwykłego zarządu. Klient powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta (łącznie ze styropianem) wraz z instrukcją obsługi oraz kartą gwarancyjną. Tylko taki sposób zapakowania minimalizuje ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Oryginalne opakowanie producenta często stanowi integralną część fabrycznie nowego sprzętu, podobnie jak instrukcja i karta gwarancyjna. Towar musi nadawać się do dalszej odsprzedaży i być w takim samym stanie jak w dniu zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 14 dni roboczych  od momentu dostarczenia przesyłki do naszego sklepu na podane w oświadczeniu dane do przelewu.
Zwrotowi podlegają najniższe koszty dostawy do Klienta które oferuje sprzedawca (bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia) oraz koszt zamówionego produktu. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa Kupujący
Gwarancja, rękojmia oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dostarczony do Kupującego dotknięty jest uszkodzeniami pochodzenia zewnętrznego.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w wypadku świadczeń o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Świadczeniami tego typu są produkty sprowadzane przez www.audiopioneer.pl na specjalne zamówienie Kupującego (status dostępności produktu: ZAPYTAJ O DOSTĘNOŚC"). Prosimy aby zwracany towar był w stanie nienaruszonym- po odbiorze stan faktyczny towaru jest sprawdzany, więc jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu towaru będą zgłaszane Nadawcy- opóźni to czas zwrotu pieniędzy, natomiast w przypadku kiedy towar będzie nosił ślady użytkowania zostanie zwrócony do i na koszt Nadawcy.

UWAGA !!
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedawca takim wypadku pomniejsza zwrot ceny produktu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy.

ADRES DO WYSYŁKI :

STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o  / Kaźmierczak

Ul. Graniczna 59/3

44-105 Gliwice

Tel 697865383

 

Lub

 

Paczkomat GLI009
Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 1
44-102 Gliwice

Tel 697865383

sklep@audiopioneer.pl



Czy zamówiony towar można odebrać osobiście ?
Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego z możliwością odbioru osobistego.
Profil naszej działalności zakłada wyłącznie sprzedaż wysyłkową
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Oczywiście, tak. Należy się z nami uprzednio skontaktować w celu omówienia szczegółów (możliwości dostawy do konkretnego państwa, kosztów wysyłki itd...)
Czy aby złożyć zamówienie wymagana jest rejestracja?
Oczywiście, że nie. Zamówienia można składać bez rejestracji. Dane wypełniane przez Państwa w takim wypadku są przyporządkowane tylko do tego jednego zamówienia.
Czy mogę jako adres dostawy podać moje miejsce pracy?
Jako miejsce dostawy można oczywiście podać miejsce swojej pracy. Jest to wygodne, jeśli w godzinach doręczeń przesyłek (czyli 10 - 17) przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania nie będzie obecna żadna osoba mogąca odebrać przesyłkę.
Co się dziej kiedy Kurier nie zastaje nikogo pod wskazanym jako adres dostawy miejscu?
W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do magazynu sklepu audiopioneer.pl. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru.
Co zrobić gdy przesyłka kurierska jest uszkodzona bądź brakuje któregoś z elementów?
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzenia w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki. Stosowny druk protokołu powinien być dostępny u przedstawiciela firmy spedycyjnej, dostarczającego przesyłkę na wskazany adres Kupującego.
W przypadku braku druku protokołu, należy sporządzić odręczne oświadczenie Kupującego, opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie to musi również zawierać datę, podpis Kupującego i przedstawiciela firmy spedycyjnej (kuriera).
Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z pracownikiem sklepu www.audiopioneer.pl w terminie 3 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki, pod numerem telefonu wskazanym na stronie internetowej. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez uwag powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wykonana wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki lub w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.
Czy mogę oddać zużyty sprzęt?
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495) Kupujący ma prawo zwrócić stary, dotychczas użytkowany towar tego samego rodzaju do www.audiopioneer.pl na koszt własny. Chcąc skorzystać z tej możliwości, Kupujący proszony jest o odsyłanie sprzętu na adres siedziby sklepu wskazany na stronie internetowej, po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikiem sklepu www.audiopioneer.pl. Innym sposobem zwrotu starego sprzętu jest jego utylizacja, po uprzednim kontakcie z Urzędem Gminy właściwym dla miejsca zamieszkania.
Czy oferowane produkty są nowe?
Wszystkie oferowane produkty są nowe i są oryginalnie opakowane. Firma STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o nie oferuje towarów powystawowych, towarów w uszkodzonej obudowie lub w nieoryginalnym opakowaniu.
 
Polityka prywatności
 
Jakie dane o Tobie zbieramy?
Zanim będziemy mogli dokonać końcowej transakcji zakupu w naszym sklepie internetowym pod adresem www.audiopioneer.pl zapytamy Państwa o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres email.
Aby można skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie sklepu internetowego. Rejestracja nie jest  również wymagana do dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym.
Podczas każdej wizyty w sklepie  www.audiopioneer.pl , automatycznie zbierane są dane np. Twój adres IP,  nazwa domeny (link) z której przychodzisz, typ konkretnej przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.
Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty e-mail, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail, itp.
W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?
W żadnym wypadku nie sprzedajemy danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie  zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja nie jest obowiązkowa.
Dane zbierana podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym wysłania do Ciebie zamówionego towaru. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu.
Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Tobie naszego Newslettera.
Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje pytania.
W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
W przypadku naruszenia Regulaminu naszego sklepu internetowego, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.
W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?
Jeżeli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym otrzymasz od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeśli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojego zamówienia.
Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą e-mailową Newsletter.
W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?
Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji MOJE KONTO, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury.
Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.
Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")
Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?
Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Jedynie dostęp do nich mają wybrani pracownicy www.audiopioneer.pl  w celu realizacji zamówienia.
Zmiany polityki prywatności.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.


Kontakt
Administratorem Państwa danych jest: STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o
W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt poprzez e-mail SKLEP@audiopioneer.pl
Polityka plików cookies
Niniejsza Polityka plików cookies dotyczy plików "cookies" i odnosi się do strony internetowej www.audiopioneer.pl, której właścicielem jest firma STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o
Czym są pliki "cookies"?
Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność danego użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają one urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.
Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?
Sesyjne pliki cookie
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.
Pliki cookie służące do analiz
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.
Pliki cookie używane do targetowania
Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.
Usuwanie plików "cookies"
Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków.
- Internet Explorer
- Firefox
- Google Chrome
- Safari
 
 W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu: Sklep@audiopioneer.pl