Składanie zamówienia

 


Każdy z Klientów mający dostęp do sieci internetowej ma możliwość dokonać zamówienia towaru pokonując zaledwie kilka kroków. Proces takich rezerwacji jest niesłychanie prosty, jak również bardzo bezpieczny i wygodny. Składając zamówienie w ten sposób nasz system prowadzi Klienta krok po kroku przez każdy etap zamówienia.

Każdy z produktów znajdująch się w ofercie naszego sklepu posiada swoją tzw. Kartę produktu
- jest to nic innego, jak indywidualna strona danego urządzenia, do której dostajemy się poprzez kliknięcie w wybrany przez nas produkt.
Mając przed sobą kartę produktu po prawej stronie znajdujemy przycisk "Dodaj do koszyka", co automatycznie staje się pierwszym krokiem zamówienia i przenosi nas na kolejną podstronę - tzw. Koszyk.

Znajdując się w koszyku należy:
- wybrać metodę odbioru bądź dostawy (przesyłka kurierem DHL lub odbiór w wybranym Paczkomacie)
- wybrać metodę płatności (Gotówka / Przelew / Kredyt ratalny)
- wypełnić pola niezbędnych informacji (Dane do dokumentu sprzedaży / Dane do wysyłki)
- wpisać swoje sugestie i uwagi do zamówienia, jesli istnieje taka potrzeba
- ostatni krok - potwierdzenie zamówienia ( ZAMÓW )


Czas realizacji zamówienia
zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów.

Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

W przypadku towarów na zamówienie możesz zapytać o dokładny czas dostawy przed złożeniem zamówienia.

Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Sklep www.audiopioneer.pl zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Czas dostawy przesyłką kurierską wynosi 1 dzień roboczy.


Statusy dostępności produktu
( widoczne w karcie produktu):

 

- DOSTĘPNY oznacza że dany produkt znajduje się w magazynie sklepu lub na magazynie  centralnym -okres oczekiwania to 1-6 dni roboczych.
        
- ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ 
przed złożeniem zamówienia należy zapytać o czas realizacji zamówienia, dla większośći produktów wynosi on od 2 do 10 dni roboczych, aczkolwiek może on ulec wydłuzeniu spowodowane to może być chwilowym brakiem towaru u dostawcy.

     
-  BRAK
oznacza ze w chwili obecnej produkt nie znajduję sie na magazynie centralnym sklepu ani u dostawcy.


Dostępność towaru daje możliwość złożenia zamówienia, szybkiej transakcji i realizacji przesyłki / odbioru towaru. Przed dokonaniem zakupu zwracamy uwagę i prosimy o kontakt w sprawie dostępności sprzętu: sklep@audiopioneer.pl



PŁATNOŚĆ PRZELEWEM:

Numer konta: 

10 1950 0001 2006 0029 1460 0002

Idea Bank

 

Dane do przelewu:

 STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o

W  tytule przelewu proszę wpisać koniecznie numer zamówienia internetowego.

Dzięki temu będziemy mogli  zidentyfikować przelew. Bez numeru zamówienia  w tytule przelewu czas realizacji ulegnie wydłużeniu.

W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia również może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.


PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE ( ZA POBRANIEM ):

Przy wyborze tego sposobu zapłaty za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze kurierowi, pracownikowi Poczty Polskiej lub kartą w paczkomacie.
Ten sposób płatności gwarantuje najszybszą realizację zamówienia, nie musimy czekać na potwierdzenie wpłynięcia środków na nasze konto bankowe.




SZKODY TRANSPORTOWE:

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzenia w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki. Stosowny druk protokołu powinien być dostępny u przedstawiciela firmy spedycyjnej, dostarczającego przesyłkę na wskazany adres Kupującego.

W przypadku braku druku protokołu, należy sporządzić odręczne oświadczenie Kupującego, opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie to musi również zawierać datę, podpis Kupującego i przedstawiciela firmy spedycyjnej (kuriera).
Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z pracownikiem sklepu www.audiopioneer.pl w terminie 3 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki, pod numerem telefonu wskazanym na stronie internetowej. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez uwag powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wykonana wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki lub w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.