Każdy z Klientów mający dostęp do sieci internetowej ma możliwość dokonać zamówienia towaru pokonując zaledwie kilka kroków. Proces takich rezerwacji jest niesłychanie prosty, jak również bardzo bezpieczny i wygodny. Składając zamówienie w ten sposób nasz system prowadzi Klienta krok po kroku przez każdy etap zamówienia.
Każdy z produktów znajdujących się w ofercie naszego sklepu posiada swoją tzw. Kartę produktu - jest to nic innego, jak indywidualna strona danego urządzenia, do której dostajemy się poprzez kliknięcie w wybrany przez nas produkt.
Mając przed sobą kartę produktu po prawej stronie znajdujemy przycisk "Dodaj do koszyka", co automatycznie staje się pierwszym krokiem zamówienia i przenosi nas na kolejną podstronę - tzw. Koszyk.
Znajdując się w koszyku należy:
- wybrać metodę odbioru bądź dostawy (przesyłka kurierem DPD lub odbiór w wybranym Paczkomacie)
- wybrać metodę płatności (Gotówka / Przelew tradycyjny / Przelewy24 / Kredyt ratalny)
- wypełnić pola niezbędnych informacji (Dane do dokumentu sprzedaży / Dane do wysyłki)
- wpisać swoje sugestie i uwagi do zamówienia, jeśli istnieje taka potrzeba
- ostatni krok - potwierdzenie zamówienia ( ZAMÓW Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY)
Czas realizacji zamówienia
zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów.
Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
W przypadku towarów na zamówienie możesz zapytać o dokładny czas dostawy przed złożeniem zamówienia.
Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Sklep www.audiopioneer.pl zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.
Statusy dostępności produktu ( widoczne w karcie produktu):
- W MAGAZYNIE oznacza że dany produkt znajduje się w magazynie sklepu lub na magazynie centralnym -okres oczekiwania to 1-6 dni roboczych.
- OGRANICZONA | ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ przed złożeniem zamówienia należy zapytać o czas realizacji zamówienia, dla większości produktów wynosi on od 2 do 8 dni roboczych, aczkolwiek może on ulec wydłużeniu, spowodowane to może być chwilowym brakiem towaru u dostawcy lub producenta
- BRAK | POWIADOM KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY oznacza ze w chwili obecnej produkt nie znajduję sie na magazynie centralnym sklepu ani u dostawcy.
SZKODY TRANSPORTOWE:
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzenia w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki. Stosowny druk protokołu powinien być dostępny u przedstawiciela firmy spedycyjnej, dostarczającego przesyłkę na wskazany adres Kupującego.