Składanie zamówienia

 


Każdy z Klientów mający dostęp do sieci internetowej ma możliwość dokonać zamówienia towaru pokonując zaledwie kilka kroków. Proces takich rezerwacji jest niesłychanie prosty, jak również bardzo bezpieczny i wygodny. Składając zamówienie w ten sposób nasz system prowadzi Klienta krok po kroku przez każdy etap zamówienia.

Każdy z produktów znajdująch się w ofercie naszego sklepu posiada swoją tzw. Kartę produktu
- jest to nic innego, jak indywidualna strona danego urządzenia, do której dostajemy się poprzez kliknięcie w wybrany przez nas produkt.
Mając przed sobą kartę produktu po prawej stronie znajdujemy przycisk "Dodaj do koszyka", co automatycznie staje się pierwszym krokiem zamówienia i przenosi nas na kolejną podstronę - tzw. Koszyk.

Znajdując się w koszyku należy:
- wybrać metodę odbioru bądź dostawy (przesyłka kurierem DHL lub odbiór w wybranym Paczkomacie)
- wybrać metodę płatności (Gotówka / Przelew / Kredyt ratalny)
- wypełnić pola niezbędnych informacji (Dane do dokumentu sprzedaży / Dane do wysyłki)
- wpisać swoje sugestie i uwagi do zamówienia, jesli istnieje taka potrzeba
- ostatni krok - potwierdzenie zamówienia ( ZAMÓW )


Czas realizacji zamówienia
zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów.

Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

W przypadku towarów na zamówienie możesz zapytać o dokładny czas dostawy przed złożeniem zamówienia.

Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Sklep www.audiopioneer.pl zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Czas dostawy przesyłką kurierską wynosi 1 dzień roboczy.


Statusy dostępności produktu
( widoczne w karcie produktu):

 

- DOSTĘPNY oznacza że dany produkt znajduje się w magazynie sklepu lub na magazynie  centralnym -okres oczekiwania to 1-6 dni roboczych.
        
- ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ 
przed złożeniem zamówienia należy zapytać o czas realizacji zamówienia, dla większośći produktów wynosi on od 2 do 10 dni roboczych, aczkolwiek może on ulec wydłuzeniu spowodowane to może być chwilowym brakiem towaru u dostawcy.

     
-  BRAK
oznacza ze w chwili obecnej produkt nie znajduję sie na magazynie centralnym sklepu ani u dostawcy.


Dostępność towaru daje możliwość złożenia zamówienia, szybkiej transakcji i realizacji przesyłki / odbioru towaru. Przed dokonaniem zakupu zwracamy uwagę i prosimy o kontakt w sprawie dostępności sprzętu: sklep@audiopioneer.pl



PŁATNOŚĆ PRZELEWEM:

Numer konta: 

41 1050 1298 1000 0090 3127 3155 ING

Dane do przelewu:

 STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o

W  tytule przelewu proszę wpisać koniecznie numer zamówienia internetowego.

Dzięki temu będziemy mogli  zidentyfikować przelew. Bez numeru zamówienia  w tytule przelewu czas realizacji ulegnie wydłużeniu.

W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia również może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.


PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE ( ZA POBRANIEM ):

Przy wyborze tego sposobu zapłaty za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze kurierowi, pracownikowi Poczty Polskiej lub kartą w paczkomacie.
Ten sposób płatności gwarantuje najszybszą realizację zamówienia, nie musimy czekać na potwierdzenie wpłynięcia środków na nasze konto bankowe.


Dowód zakupu ( Paragon / Faktura VAT ):

Na wszystkie zakupione towary w sklepie Audiopioneer.pl wystawiamy dowody zakupu oraz na życzenie Klienta Faktury VAT. Dokumenty te drukowane są bezpośrednio przy sprzedaży. Sprzedaż detaliczna na osobę prywatną jest również objęta wydrukiem paragonu fiskalnego. Dowód zakupu towaru jest ponadto ważnym elementem wpływającym na procesy gwarancyjne i reklamacyjne zakupionych sprzętów. Szczególną uwagę na ten fakt należy zwrócić w momencie, gdy kupowany jest produkt marki nie udzielającej kart gwarancyjnych. W takim przypadku dowód zakupu staje się automatycznie kartą gwarancyjną zakupionego urządzenia i obowiązuje przez cały okres gwarancyjny. Dowody zakupu ( paragony & FV) wkłdane są do foliowych koszulek naklejanych na paczkę wraz z listem przewozowym lub wysyłane w formie elektronicznej na adres mailowy podany w zamówieniu.



SZKODY TRANSPORTOWE:

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzenia w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki. Stosowny druk protokołu powinien być dostępny u przedstawiciela firmy spedycyjnej, dostarczającego przesyłkę na wskazany adres Kupującego.

W przypadku braku druku protokołu, należy sporządzić odręczne oświadczenie Kupującego, opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie to musi również zawierać datę, podpis Kupującego i przedstawiciela firmy spedycyjnej (kuriera).
Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z pracownikiem sklepu www.audiopioneer.pl w terminie 3 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki, pod numerem telefonu wskazanym na stronie internetowej. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez uwag powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wykonana wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki lub w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.