Nowe wzmacniacze PRIME ustanawiają nowe standardy pod względem wydajności i oferują doskonałą wydajność w przystępnej cenie. Przygotuj się na nową generację wzmacniaczy PRIME.
Specyfikacja techniczna
4-kanałowy wzmacniacz klasy AB (600 W)
4 x 50/75 watów przy 4/2 omach lub 2 x 150 watów / RMS przy 4 omach
4 x 100/150 watów przy 4/2 omach lub 2 x 300 watów / MAKS przy 4 omach zmostkowanych
High-Pass 80Hz @ 12dB / oct
Dolnoprzepustowy 50 Hz - 500 Hz przy 12 dB / okt
Poncz EQ 0dB do + 18dB przy 45Hz
Przełącznik 2/4 kanałów
Zasilacz MOSFET, RCA pass-thru
Aluminiowy radiator
4 złącza zasilania / uziemienia
Zabezpieczenie nadprądowe / zwarciowe
Highpass / Lowpass 50-250 Hz
Poncz EQ 0/6/12 dB Bass Boost (45Hz)
Przełącznik wejściowy 2 CH / 4 CH
Wymiary: 172 x 50 x 335 mm...
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.