Dzięki wbudowanej platformie HEOS, wzmacniacz zintegrowany PM7000N umożliwia streaming muzyki z niemal nieograniczonych źródeł oraz dostarcza dźwięk do dowolnego pomieszczenia w domu przy wykorzystaniu inteligentnych głośników lub innych urządzeń z technologią HEOS, zapewniając bezprzewodową rozrywkę w całym domu. Konsumenci mogą słuchać ulubionych utworów z Amazon Music (HD), Spotify Free i Premium, Tidal, Deezer, TuneIn, lokalnych bibliotek plików muzycznych, w formatach FLAC HD 192/24, a także DSD 5.6 i wielu innych. Ponadto, PM7000N obsługuje streaming Spotify Connect dla użytkowników z darmowymi kontami, dzięki czemu słuchacze mogą wybrać muzykę na urządzeniu mobilnym lub komputerze bezpośrednio w aplikacji Spotify i przesłać ją prosto do wzmacniacza PM7000N. Treści audio można dodatkowo streamować wykorzystując Bluetooth lub Apple AirPlay 2.
Aby najlepiej odizolować sekcję analogową od szumów cyfrowych oraz promieniowania z otoczenia, sekcja cyfrowa została zainstalowana w ekranowanej obudowie, co minimalizuje potencjalne zakłócenia. Aby jednak w pełni zachować czystość sygnału podczas słuchania źródeł analogowych i zapewnić jak najwięcej szczegółów z treści muzycznych, wzmacniacz PM7000N został również wyposażony w tryb Pure. Tryb Pure umożliwia słuchaczom wyłączenie portu USB-A, sieci Wi-Fi i/lub Bluetooth, osobno lub równocześnie, aby przekształcić PM7000N we wzmacniacz czysto analogowy.
Miłośnicy płyt winylowych mogą z łatwością podłączyć gramofon do wejścia Phono wzmacniacza PM7000N i cieszyć się klasycznym brzmieniem całej kolekcji płyt LP. W wzmacniaczu PM7000N wprowadzono nową konstrukcję obwodu Phono, która wykorzystuje tranzystor FET (field-effect transistor) w sekcji wejściowej. Zapewnia to wysoką impedancję wejściową, eliminuje potrzebę stosowania kondensatorów sprzęgających AC i upraszcza ścieżkę sygnału, zmniejszając zniekształcenia i znacznie poprawiając ogólną klarowność sygnału.
Wzmacniacz zintegrowany PM7000N został wyposażony w cztery wejścia i jedno wyjście analogowe, jedno wejście koaksjalne i dwa optyczne wejścia cyfrowe, a także wejście USB-A dla plików audio o wysokiej rozdzielczości. Konsumenci mogą podłączyć telewizor lub dekoder telewizji kablowej/satelitarnej oraz odtwarzacz Blu-ray lub DVD do jednego z trzech cyfrowych wejść audio (optyczne 1 i 2, koaksjalne 1) i cieszyć się ekscytującymi i dynamicznymi wrażeniami z filmowych ścieżek dźwiękowych i programów telewizyjnych. Wszystkie wejścia cyfrowe mogą automatycznie aktywować PM7000N po wykryciu sygnału audio, a pilot telewizora można zaprogramować do bezpośredniego sterowania główną regulacją głośności, wyciszeniem, włączaniem / wyłączaniem zasilania i wyboru źródeł wzmacniacza PM7000N. Wyjście subwoofera wykorzystuje regulowaną zwrotnicę dolnoprzepustową, aby dopasować odpowiedź niskich częstotliwości do każdego indywidualnego środowiska odsłuchowego.
wzmacniacz Hi-Fi z technologią Current Feedback o mocy 60 W na kanał (8 omów, 20 Hz - 20 kHz)
autorskiej konstrukcji obwody Marantz HDAM-SA3: Szeroki zakres dynamiki i słynna muzykalna scena dźwiękowa Marantz
ekranowany transformator toroidalny: Zapewnia wysoki poziom czystej mocy dla wzmocnienia sygnału bez zniekształceń
wbudowany moduł Bluetooth i Wi-Fi z obsługą dwuzakresową 2.4 GHz / 5 GHz zapewniający stabilność połączenia bezprzewodowego nawet w środowiskach o dużym natężeniu sieci Wi-Fi
platforma streamingu muzyki HEOS: Dostęp do niemal nieograniczonej ilości muzyki z serwisów streamingowych takich jak Spotify Free i Premium, Amazon Music (HD), Deezer, radio internetowe TuneIn i wielu więcej dzięki wygodnej aplikacji sterującej HEOS
cztery wejścia i jedno wyjście analogowe, jedno wejście koaksjalne, dwa optyczne wejścia cyfrowe i jeden port USB-A dla plików audio wysokiej rozdzielczości
obsługa bezstratnych plików audio w wysokiej rozdzielczości ALAC, FLAC i WAV do 24 bit/192 kHz - a także ścieżek DSD 2.8 MHz i 5.6 MHz DAC przetwarzanych przez konwerter cyfrowo analogowy AK4490
wejście gramofonowe Phono Marantz Musical z nowo zaprojektowaną sekcją wejściową FET poprawiającą czystości sygnału i jakość dźwięku
w pełni ekranowana sekcja cyfrowa i sieciowa z opcją dezaktywacji, minimalizujące ryzyko zakłóceń sekcji analogowej przez obwody cyfrowe w celu uzyskania najwyższej jakości dźwięku i czystego analogowego brzmienia
terminale głośnikowe Marantz SPKT-1+ klasy Premium wykonane z gęstego mosiądzu z grubą niklową powłoką w celu zapewnienia najlepszego możliwego kontaktu z kablami głośnikowymi
kontrola tonów: Pokrętła regulacji tonów niskich, wysokich i balansu dostępne są na przednim panelu. Funkcja Marantz Source Direct, która omija obwody kontroli tonów tworząc prostą ścieżkę sygnału zapewnia najwyższą czystość odtwarzanego dźwięku
sterowanie głosowe Amazon Alexa, Google Assistant oraz Apple Siri jest dostępne w wybranych krajach i językach.
These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off. They are used, for example, to maintain the contents of the user's basket. You can set your browser to block these cookies, but then the website will not function properly. These cookies make it possible to identify e.g. logged in persons.
Always active
Analytical cookies
These cookies allow us to count visits and traffic sources. Thanks to these files, it is known which pages are more popular and how the website visitors navigate. All information these cookies collect is anonymous.
Advertising cookies
Advertising cookies may be used through our site by our advertising partners. They are used to build a profile of your interests based on information about the pages you are viewing, which includes the unique identification of your browser and end device. If you do not allow these cookies, you will still see basic ads in your browser that are not based on your interests.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
I agree to send data related to advertising to Google.
Google personalized ads
I agree to the use of personalized ads. These ads are tailored to specific user preferences, behaviors, and characteristics. Google collects data on user activities online, such as searches, visited websites, clicks, and online purchases, to better understand their interests and preferences.