Gwarancja

 

 

Szanowny Kliencie audiopioneer.pl, Szanowna Klientko audiopioneer.pl,

Priorytetem producentów najlepszych marek oferowanych w naszym sklepie jest wyprodukowanie artykułów najwyższej jakości.Jednak i oni nie mogą wykluczyć wystąpienia usterek w produkcie. W związku z tym produkty oferowane przez audiopioneer.pl objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, które obowiązują na terenie Polski

 

 

 

 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Procedura realizacji gwarancji Door to Door na wybrane produkty marki:


Gwarancja realzasadzie Door-to-door*

Jest to realizacja naprawy urządzenia, która polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu na  jego koszt. Naprawione urządzenie wraca następnie przesyłką kurierską do właściciela także na koszt serwisu.

Firma STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o

pokrywa koszty transportu towaru ale tylko i wyłącznie w przypadku wcześniejszego zgłoszenia usterki pod adresem sklep@audiopioneer.pl.
W każdym innym przypadku koszt transportu do serwisu pokrywa Klient.

Podstawą realizacji gwarancji jest dowód zakupu ( paragon lub FV)


Należy wysłać emaila na adres: Reklamacje@audiopioneer.pl  który ma zawierać:

W temacie: "Door to Door"
W treści:Adres na który ma zostać wysłany kurier po paczkę oraz imię nazwisko i numer telefonu osoby kontaktowej (ewentualnie numer zamówienia).
Proszę również o podanie nazwy uszkodzonego towaru.

Proszę przygotować  sprzęt do wysyłki wg załączonej instrukcji:
A) Zapakuj sprzęt najlepiej do oryginalnego opakowania i zabezpiecz przed uszkodzeniem podczas transportu.
B) Dołącz do wysyłanego sprzętu wszystkie części zakupione w komplecie z danym urządzeniem jak np. kable, zasilacze,  itp. ( brak tych części może spowodować, że wymiana lub naprawa będzie nie możliwa ).
C) Dołącz dowód zakupu ( może być kopia),krótki opis usterki oraz adres zwrotny wraz z numerem telefonu.

W przypadku nie zgłoszenia się kuriera w ciągu 24h od daty zgłoszenia (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 697-865-383

Produkty objęte gwarancją DOOR TO DOOR:


Pioneer HOME
( amplitunery VSX, wzmacniacze PDX, odtwarzacze Blu-Ray BDP, seria LX, zestawy kina domowego BCS, DCS)
Pioneer Car Audio
( radioodtwarzacze DEH**/ AVH / DEX / AXM /, wzmacniacze GM, nawigacje GPS AVIC)

 

Na pozostałe produkty marki Pioneer gwarancja jest realizowana w standardowy sposób:

W trakcie prawidłowej eksploatacji , jeśli sprzęt ulegnie awarii , uszkodzony towar prosimy dostarczyć na adres firmy

STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o / Kaźmierczak

Ul. Graniczna 59/3

44-105 Gliwice

Tel 697865383

 

Lub

 

Paczkomat GLI009
Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 1
44-102 Gliwice

Tel 697865383

sklep@audiopioneer.pl

 

W przypadku zwrotu uszkodzonego sprzętu i wysyłki proszę o dokładnie zabezpiecznie przedmiotu i opis usterki oraz podanie adresu zwrotnego i numeru telefonu kontaktowego. Koniecznie prosimy dołaczyć kopię dowodu zakupu.Koszty przesyłek sprzętu pokrywa Klient
Zazwyczaj okres serwisowania przedmiotu wynosi 14-21 dni roboczych. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu. Jakakolwiek ingerencja w sprzet pozbawia praw do realizacji bezpłatnej gwarancji. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (kopia).


* bezpłatna dostawa towaru do serwisu i z powrotem nie obowiązuje gdy wysyłany towar jest sprawny ( wykazuje to ekspertyza serwisu) lub uszkodzenie wynika z niewłaściwego użytkowania. W takich przypadkach Właściciel towaru obciązany jest kosztami przesyłek.
Gwarancja typu Door to Door obowiązuje tylko na terenie Polski ( nie dotyczy towarów zakupionych w naszym sklepie wysyłanych za granicę)

* *nie obowiązuje modeli DEH-1800/1900/ DEH-2800/2900/DEH-2800/MVH-170/180/190 oraz serii MVH

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Na wszystkie produktu marki GRUNDIG gwarancja jest realizowana w standardowy sposób:

W trakcie prawidłowej eksploatacji , jeśli sprzęt ulegnie awarii , uszkodzony towar prosimy dostarczyć na adres 

STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o/ Kaźmierczak

Ul. Graniczna 59/3

44-105 Gliwice

Tel 697865383

 

Lub

 

Paczkomat GLI009
Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 1
44-102 Gliwice

Tel 697865383

sklep@audiopioneer.pl

 

W przypadku zwrotu uszkodzonego sprzętu i wysyłki proszę o dokładnie zabezpiecznie przedmiotu i opis usterki oraz podanie adresu zwrotnego i numeru telefonu kontaktowego. Koniecznie prosimy dołaczyć kopię dowodu zakupu.Koszty przesyłek sprzętu pokrywa Klient
Zazwyczaj okres serwisowania przedmiotu wynosi 14-21 dni roboczych. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu. Jakakolwiek ingerencja w sprzet pozbawia praw do realizacji bezpłatnej gwarancji. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (kopia).

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Procedura realizacji gwarancji Door to Door na wszystkie produkty marki:



 

Z dniem 1 luty 2011 Dział Serwisu Sony Poland wprowadził nową usługę serwisową "Door to Door". Usługa polega na tym, że użytkownik sprzętu Sony zgłasza swój sprzęt do naprawy bezpośrednio poprzez stronę www.sony.pl -> Pomoc -> Naprawa i gwarancja. Usługa działa w zakresie określonych kategorii produktowych. Zgodnie z informacją przekazaną przez producenta, w przypadku produktów podlegających usłudze, kurier odbiera produkt ze wskazanego miejsca, następnie dostarcza produkt do określonego serwisu. Po wykonaniu naprawy urządzenie zostaje z powrotem dostarczone do klienta pod określony przez niego adres. Usługa daje również klientowi możliwość sprawdzenia statusu naprawy on-line.

Więcej informacji:
http://www.sony.pl/support/pl/contacts#search_anchor#search_anchor   

Produkt zakupiony na paragon  posiada 2 letnią gwarancję , natomiast  zakup na firmę ( FV) skraca gwarancję do 12 miesięcy.
Podstawą realizacji gwarancji jest dowód zakupu ( paragon lub FV)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Gwarancja realizaowana jest przez oficjalny serwis.
http://www.jbl.com.pl/kontakt,p7.html

AVS
ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
serwis@jbl.com.pl



Produkt zakupiony na paragon  posiada 2 letnią gwarancję , natomiast  zakup na firmę ( FV) skraca gwarancję do 12 miesięcy.

Podstawą realizacji gwarancji jest dowód zakupu ( paragon lub FV)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Procedura realizacji gwarancji na wszystkie produkty marki:


Zapraszamy na stronę oficjalnego serwisu marki:
http://www.garets.pl/serwis-sennheiser-communications



Produkt zakupiony na paragon  posiada 2 letnią gwarancję , natomiast  zakup na firmę ( FV) skraca gwarancję do 12 miesięcy.
Podstawą realizacji gwarancji jest dowód zakupu (
paragon lub FV)




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Produkty posiadają gwarancję realizaowaną na zasadzie DOOR TO DOOR

Zgłoszenie gwarancyjne proszę wykonać na poniższej stronie:
http://navroad.com/wsparcie/serwis-rma/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   

 

Gwarancja realizaowana jest przez oficjalny serwis marki PRESIDENT :

http://www.president.com.pl/kontakt,245932,1.html

Gwarancja udzielana jest na okres od 2 do 10  lat w zależności od produktu ( szczegóły znajdują się w opisie danego przedmiotu).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Wadliwy lub uszkodzony towar należy reklamować  bezpośrednio u producenta Xblitz:

http://xblitz.pl/pomoc/serwis/

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Znalezione obrazy dla zapytania Kruger&Matz logo

 

SERWIS DOOR-TO-DOOR 
Masz problem ze sprzętem Kruger&Matz? Wejdź na www.serwis.krugermatz.com i zgłoś nam swój problem. Na nasz koszt wyślemy kuriera po Twoje urządzenie w dogodnym dla Ciebie terminie, a po zakończeniu procesu reklamacji dostaniesz informację kiedy możesz spodziewać się kuriera z naprawionym sprzętem. Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas na krugermatz@krugermatz.com lub zadzwoń: 25 685 00 88. Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

http://www.krugermatz.com/pl/i/Serwis-DOOR-TO-DOOR/13

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


W razie problemów z produktem zalecany jest kontakt z oficjalnym serwisem marki PEIYING:
AUDIO VIDEO SERWIS

ul. Piastowska 18 Sierpc, Mazowieckie 09-200
Telefon: 24 275 57 78

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

   










oraz na pozostałe gwarancja jest realizowana w standardowy sposób:

W trakcie prawidłowej eksploatacji , jeśli sprzęt ulegnie awarii , uszkodzony towar prosimy dostarczyć na adres 

STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o/ Kaźmierczak

Ul. Graniczna 59/3

44-105 Gliwice

Tel 697865383

 

Lub

 

Paczkomat GLI009
Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 1
44-102 Gliwice

Tel 697865383

sklep@audiopioneer.pl

 

W przypadku zwrotu uszkodzonego sprzętu i wysyłki proszę o dokładnie zabezpiecznie przedmiotu i opis usterki oraz podanie adresu zwrotnego i numeru telefonu kontaktowego. Koniecznie prosimy dołaczyć kopię dowodu zakupu.Koszty przesyłek sprzętu pokrywa Klient
Zazwyczaj okres serwisowania przedmiotu wynosi 14-21 dni roboczych. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu. Jakakolwiek ingerencja w sprzet pozbawia praw do realizacji bezpłatnej gwarancji. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (kopia). 

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

reklamacje@audiopioneer.pl  lub serwis@audiopioneer.pl 

 

Produkt zakupiony na paragon  posiada 2 letnią gwarancję , natomiast  zakup na firmę ( FV) skraca gwarancję do 12 miesięcy.
Podstawą realizacji gwarancji jest dowód zakupu ( paragon lub FV)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wszystkie produkty objęte są gwarancją jaką przewidział producent ( tj. od 12-24 miesięcy), bądź importer (12-60 miesięcy).Podane w opisach przedmiotów okresy obowiązywania gwarancji dotyczą zakupu przez klienta indywidualnego.Towar zakupiony na Fakturę VAT (podmioty gospodarcze) ma 12 miesięcy gwarancji.
Podstawą gwarancji jest dowód zakupu ( paragon lub FV). 

  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Gwarancja

1. Audiopioneer.pl  (zwany w dalszej części umowy: Sprzedawcą) gwarantuje sprawne działanie urządzeń oraz innych rzeczy będących przedmiotem umowy sprzedaży (zwanych w dalszej części umowy: Sprzętem) zawartej z Kupującym będącym konsumentem, tj. osobą fizyczną, która nabywa towar na potrzeby, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne Sprzętu, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu, bądź o których mógł się z łatwością dowiedzieć.

3. Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego Sprzętu pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do Sprzętu.

4. Sprzedawca udziela od 12 do 48 miesięcy gwarancji, liczonej od daty wydania Kupującemu Sprzętu. Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzęt sprzedany przez Audiopioneer.pl z siedzibą w Warszawie, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujący się na tym terytorium w czasie składania reklamacji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu wydania produktu Klientowi.

5. Jeżeli wraz ze sprzedanym Sprzętem dostarczona jest karta gwarancyjna producenta, bądź jakiegokolwiek innego niż Sprzedawca podmiotu (Gwarant Pierwotny),w celu zgłoszenia roszczeń i/lub skorzystania z serwisu gwarancyjnego, należy zapoznać się z danymi kontaktowymi określonymi w Karcie Gwarancyjnej

6. Kupujący może skierować zgłoszenie reklamacyjne do wyznaczonego punktu serwisowego lub skorzystać z możliwości złożenia reklamacji u Sprzedawcy. Dokonać tego można poprzez:

a. formularz kontaktowy na stronie http://www.audiopioneer.pl/webpage/kontakt.html

b. kontakt z Działem Reklamacji i zwrotów: reklamacje@audiopioneer.pl

c. telefonicznie pod numerem infolinii 22 256 87 97 lub 697 865 383

7. Reklamowany i odsyłany przez Kupującego produkt powinien zawierać kartę gwarancyjną i kopię dokumentu zakupu (faktura VAT). Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji, bądź realizacji roszczeń gwarancyjnych w przypadku niedopełnienia przez Kupującego warunków niniejszej gwarancji.

8. Dostarczany do serwisu sprzęt powinien być kompletny i zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym towarem. Brak powyższych elementów może uniemożliwiać samo rozpatrzenie reklamacji, albo naprawę Sprzętu, bądź spowodować jego uszkodzenia/zniszczenie w transporcie, za co odpowiedzialność ponosi Kupujący.

9. W przypadku, gdy wada Sprzętu stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej.

10. W przypadku, gdy wada Sprzętu jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Sprzedawcy . W pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez zwrot Kupującemu ceny sprzedaży wadliwego produktu z jednoczesnym przeniesieniem przez Kupującego na rzecz Sprzedawcy własności Sprzętu reklamowanego(odstąpienie od umowy).

11. Po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej w serwisie, w przypadku wykrycia wad, które zostały wywołane działaniem lub zaniechaniem Klienta, o których poniżej, gwarancja może być unieważniona przez Sprzedawcę. W takim przypadku, Sprzedawca powiadomi Kupującego na piśmie ( drogą tradycyjną lub pocztą elektroniczną ) o odrzuceniu roszczeń gwarancyjnych. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia: zostały spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub są następstwem urazów mechanicznych, zostały spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem, bądź czyszczeniem, albo konserwacją Sprzętu, są następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych, są następstwem posługiwania się Sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze Sprzętu lub instrukcją producenta, są następstwem zwarcia, przebicia znajdującej się poza Sprzętem instalacji elektrycznej, zostały spowodowane zalaniem Sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem, są wynikiem eksploatacji Sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach, są następstwem naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację Sprzętu, są następstwem uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących Sprzęt, a także ich zakrycia w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację, Każdy producent definiuje sytuacje, w których dany produkt jest objęty gwarancją oraz kiedy traci uprawnienia z tytułu gwarancji. Jeśli po ekspertyzie technicznej, serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne, bądź uszkodzenie na skutek złego użytkowania sprzętu przez Klienta, gwarancja nie zostanie uznana przez serwis. W takiej sytuacji przysługują następujące możliwości:

a. wyrażenie zgody na naprawę i zapłatę kwoty podanej w wycenie przez serwis,

b. odrzucenie wyceny i odebranie sprzętu z serwisu.

12. Wady Sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Sprzedawcę. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do specjalistycznego serwisu, bądź wykonania czasochłonnych badań i analiz w szczególności poza granicami kraju, oraz sprowadzania części, okres naprawy może zostać wydłużony o kolejne 45 dni roboczych.

14. Gwarancja nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. Gwarancji nie podlegają również części obudowy I akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowanie, zabrudzenie, wytarcie napisów itp.

15. Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku dokonywania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi lub wyznaczonymi przez Sprzedawcę , zerwania lub uszkodzenia plomb.

16. Gwarant / sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z utraty danych. Klient jest zobowiązany przed przekazaniem reklamowanego produktu do naprawy, zabezpieczyć wszelkie dane, zdjęcia itp.

17. Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu o czas naprawy i pobytu w serwisie. Wykonane świadczenia gwarancyjne, nie skutkują przedłużeniem ani odnowieniem gwarancji na cały produkt czy też wymieniane części i podzespoły.

18. Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Kupującemu zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.

19. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikłych z wady urządzenia ,niemożności używania przez użytkownika urządzenia wskutek jego wady lub pobytu w serwisie.

20. Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu. Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.

21. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z Ustawy.

22. Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące na terytorium RP. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

23. Użytkownik przekazujący produkt w celu dokonania naprawy gwarancyjnej akceptuje wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji Audiopioneer.pl

Rękojmia

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

2. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili wydania rzeczy Konsumentowi.

3. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny

b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

4. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego rozwiązania żądać

a. wymiany rzeczy na wolną od wad

b. usunięcia wady

Chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

5. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

b. żądać usunięcia wady

6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

8. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

9. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

10. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

11. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt 9.

12. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

13. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny

b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy

c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad

d. żądania usunięcia wady

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

14. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi

15. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

16. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

17. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

Definicje:

Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.

Sprzedający – Audiopioneer.pl

Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.

Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

A. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

B. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta;

C. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

D. została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;

E. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;

F. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.

Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

 

 

Adres do wysyłki produktu:

STRAIGHT STUDIO Sp. z.o.o / Kaźmierczak

Ul. Graniczna 59/3

44-105 Gliwice

Tel 697865383

 

Lub

 

Paczkomat GLI009
Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 1
44-102 Gliwice

Tel 697865383

sklep@audiopioneer.pl